Tuesday, July 6, 2010

ASSessment!

Adek Bitul bte Uncle Mawi!
HAPPY SIXTEENTH BIRTHDAAAAAAAAAAY! sikit jua umurmu ani ah? inda banyak, macam sekajap ganya aku mengira. :DD hahahahahahaha! cali kaka pipah atu eh. :p

tapi kau ani sama saja macam kelmarin, masa umurmu 15 masih, kan? or maybe lapas seminggu, baru tah kau berakal? kali jua ahhh... cuba kau kali 2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! I want to give you my love for your present, mahu? tapi indalah semua cintaku ku bagi, untuk kawanku yang lain lagi. OKAY? and kau lahir di dunia yang sementara ani masa umurku 2 tahun 2 bulan plus plus! :0 aku tua, atau pun kau yang muda?

*yawn* Auzubillahi minasyaiton nirrajim~

aku TER-escape (aku sengaja pulang, tapi aku buat TER supaya kamu fikir aku inda sengaja and kamu fikir aku ani goodgirl) sekajap tadi pasal aku di lobby liat performance, siuk durang main guitar (y) tapi abang Amin inda mau ajar, katanya belajar sendiri pakai buku. HISH! hmmmm... tadi di lobby aku jadi loner sekajap pasal mereka ngalih, so aku seorang saja yang ke lobby dengan hati yang luka. HAHAHAHAH! But suddenly, I saw 5 makhluks were sitting on the floor sambil melihat orang menyanyi. I was late for 15 minutes, tapi kami belajar sepatutnya 30 minutes pulang.

30 minutes - 15 minutes = 15 minutes.
Therefore, 15 minutes saja aku di class.
PANDAI EHHHHHHHH!

aku sudah bagitau kah yang aku mahu kura-kura? balum kan???? yeah, balum! aku mahu turtle yang basarnya macam jari kelingking Aiman. :D


and happy advance 17th birthday, Nano!
(sehari durang seumur)
have a blast!

No comments:

Post a Comment